Personas datu apstrādes distances līgums
Privātuma politika
1. SIA “GARDS” ir veikusi visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu interneta veikala regattaoutlet.lv lietotāju (turpmāk – Lietotāju) personas datu drošību un nepieļautu to nepamatotu nokļūšanu trešo personu rīcībā Lietotāju)
2. Interneta veikala regattaoutlet.lv apmeklēšanas un izmantošanas laikā SIA “GARDS” var saņemt informāciju, kas satur Lietotāja personas datus:
2.1. tiešā veidā (vārds un uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, piegādes adrese);
2.2. netieši (izmantojot sīkdatnes, IP adreses un citus tehniskus līdzekļus, lai pārraudzītu interneta veikala regattaoutlet.lv izmantošanu).
2.2.1. Sīkdatnes ir nelielas teksta datnes, kas sniedz informāciju par to, cik bieži Lietotājs apmeklē interneta veikalu regattaoutlet.lv un ko tieši Lietotājs savu sesiju laikā dara. Papildus sīkdatnes palīdz pielāgot interneta veikala regattaoutlet.lv funkcionalitāti Lietotāja lietošanas paradumiem. Sīkdatnes nesatur personu identificējošu informāciju, bet, ja Lietotājs šādu informāciju sniedz pats, tad šī informācija var tikt apvienota ar datiem, ko satur sīkdatne. SIA “GARDS” Lietotāju datoru pārlūkprogrammās var ievietot sīkdatnes.
2.2.2. IP adrese ir skaitļu kopums, kas automātiski tiek piešķirts datoram ik reizi, kad Lietotājs ienāk interneta veikalā regattaoutlet.lv – pēc šīs IP adreses var automātiski identificēt Lietotāja datoru. SIA “GARDS”:
2.2.2.1. var apkopot IP adreses interneta veikala regattaoutlet.lv sistēmas administrācijas un audita nolūkos;
2.2.2.2. nav mērķis pievienot Lietotāja IP adresi viņa personu identificējošajai informācijai, tas nozīmē to, ka ikviena Lietotāja sesija tiek reģistrēta, bet pats Lietotājs paliek anonīms;
2.2.2.3. var izmantot IP adreses ar mērķi identificēt Lietotāju situācijās, kad nepieciešāms nodrošināt viņa uzvedības atbilstību interneta veikala regattaoutlet.lv lietošanas nosacījumiem vai arī aizsargāt interneta veikalu regattaoutlet.lv vai citus Lietotājus.
2.2.3. SIA “GARDS” veic arī citu ziņu ievākšanu, kuras nav attiecināmas uz konkrētu personu (ziņas par dzimumu, vecumu, valodu, uzturēšanās vietu) un kuras tiek vāktas vienīgi statistiskiem nolūkiem.
3. Iegādājoties interneta veikalā regattaoutlet.lv piedāvātās preces un pakalpojumus, Lietotājs piekrīt un atļauj SIA “GARDS” reģistrēt, ievadīt, glabāt, sistematizēt, izmantot un jebkādā citā veidā apstrādāt Lietotāja personas datus, ka arī datus, kurus Lietotājs turpmāk sniegs SIA “GARDS”, tādā apjomā, kādā tas ir nepieciešams šādiem mērķiem:
3.1 datu apstrāde izriet no Lietotāja pasūtījumiem, līgumsaistībām, vai datu apstrāde nepieciešama, lai noslēgtu attiecīgu līgumu (darījumu);
3.2. dati ir nepieciešami Lietotāja identificēšanai un uzskaitei;
3.3. dati ir nepieciešami komerciālo paziņojumu (e-pasta un/ vai SMS) sūtīšanai;
3.4. dati ir nepieciešami citu saistību izpildes nodrošināšanai, kas izriet no attiecīgi noslēgtajiem līgumiem (darījumiem);
3.5. dati ir nepieciešami, lai izskatītu Lietotāja iesniegumu preču iegādei uz nomaksu.
4. Lietotāju personas datus SIA “GARDS” apstrādā un aizsargā, ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību. Apstrādājot un glabājot Lietotāju personas datus, SIA “GARDS” izmanto organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, kas nodrošina personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas atklāšanas, maiņas, kā arī no jebkādas citas nelikumīgas apstrādes.
5. Piekļuve Lietotāju uzticētajai informācijai ir tikai īpaši pilnvarotiem SIA “GARDS” darbiniekiem. SIA “GARDS” nodrošina Lietotāju personas datu neizplatīšanu trešajām personām tiktāl, ciktāl to nosaka Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citi Latvijas Republikas tiesību akti, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību, izņemot:
5.1. personas datu izplatīšanu SIA “GARDS” partneriem, kas nodrošina interneta veikalā regattaoutlet.lv iegādāto preču piegādi, to finansēšanu un pakalpojumu sniegšanu, tādā apjomā, kādā personas dati ir nepieciešami līgumsaistību izpildei;
5.2. gadījumus, kad personas datu atklāšana ir nepieciešama, lai identificētu, konstatētu vai uzsāktu tiesiskas darbības pret personu, kura var nodarīt jebkādu kaitējumu citai personai vai arī SIA “GARDS”, apdraudot tās tiesības, īpašumu vai darbību, kā arī pakļaut šādam vai līdzīgam riskam citus interneta veikala regattaoutlet.lv Lietotājus un/vai personas;
5.3. gadījumus, kad tas jādara, ņemot vērā normatīvo aktu prasības vai atbilstoši kompetento iestāžu prasībām.
6. SIA “GARDS” veic visus iespējamos aizsardzības pasākumus, tomēr tā nevar pilnībā garantēt, ka nenotiks datu zudums, ļaunprātīgs izmantojums vai izmaiņas tajos.
7. Lietotājam ir tiesības pieprasīt, lai viņa personas datus papildina vai labo, kā arī pārtrauc to apstrādi vai iznīcina tos, ja personas dati ir nepilnīgi, novecojuši, nepatiesi, vai arī tie vairs nav nepieciešami vākšanas mērķiem. Tāpat jebkurā laikā Lietotājs var dzēst savus datus no mērķauditorijas grupas saraksta, ja informāciju par preci, notikumiem un jaunumiem vairs saņemt nevēlas. Ņemot vērā iepriekš minēto Lietotājs pats var ievadītos datus izmainīt vai dzēst savā lietotāja kontā vai arī informēt SIA “GARDS”, izmantojot e-pasta adresi: order@regatta.lv
8. Lietotājam, iesniedzot rakstiskā veidā pamatotu pieprasījumu, ir tiesības saņemt šādu informāciju:
8.1. kādas ziņas par Lietotāju ir iegūtas, datu ieguves avots, kad mainīta datos iekļautā informācija (ja atbilstošie normatīvie akti to atļauj);
8.2. kādam mērķim veikta personas datu apstrāde, ziņas par personas datu saņēmējiem;
8.3. informāciju par to, vai dati tikuši apstrādāti automatizēti.
9. Lietotāju personas dati tiks glabāti ne ilgāk, kā to nosaka atbilstošo normatīvo aktu prasības.
10. Uzticot personiskos datus un/vai citu personisku informāciju, Lietotājs apliecina, ka viņam ir saistoši interneta veikala regattaoutlet.lv privātuma politikas nosacījumi, un atzīst, ka SIA “GARDS” ir tiesības rīkoties ar šo informāciju interneta veikala regattaoutlet.lv privātuma politikas definētajos gadījumos un apmērā.
11. Interneta veikala regattaoutlet.lv privātuma politikas nosacījumi var tikt atjaunoti jebkurā laikā, tāpēc Lietotāji tiek aicināti regulāri ar tiem izpazīties.
Distances līgums un privātuma politika
Vispārējie noteikumi
Pircējs –
Pārdevējs - SIA “GARDS”, Reģ.Nr. 40003248369 juridiskā adrese: Tapešu 23-13, Rīga, LV-1084,Latvija,
Vietne – www.regattaoutlet.lv
Prece – preces vīriešiem, sievietēm, bērniem, tūrisma inventārs, apģērbi, apavi.
Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir preces/pakalpojuma pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā ar tiesību aktos noteiktajām prasībām. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas Vietnē.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskaitiem mainīt Vietnē norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus.
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējis Preces, ievietojis tās savā preču grozā, norādījis piegādes adresi un iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma apstiprinājuma logā atzīmējot "Piekrītu lietošanas noteikumiem”
Pasūtījuma apstiprinājums tiek nosūtīts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.
Preču piegāde.
Klients veicot preču pasūtījumu var izvēlēties saņemšanas veidu:
- Piegāde ar Omniva pakomata starpniecību visa Latvijā: 4,- EUR
Pasūtījumam sākot no 50 EUR -bezmaksas. - Piegāde ar DPD kurjeru - 7 EUR
Pasūtījumam sākot no 70 EUR bezmaksas.
Ar kurjeru un/ vai pakomātu starpniecību preču piegāde tiek īstenota 14 darba dienu laikā, kopš ir saņemta apmaksa par preci un Klientam nosūtīts apstiprinājums uz e-pastu vai smsm veidā, ka pasūtījums ir saņemts.Preces saņemšana veikalā ir iespējama no 1 līdz 14 dienām pēc apmaksas saņemšanas un apstiprināuma nosūtīšānas Klientam. - Preču piegādes izmaksas nav iekļautas norādītajā Preču cenā. Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā visas Preces un dodieties uz “Grozs”. Izvēloties piegādes vietu, sistēma norādīs precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas. Ja pasūtījumā ir vairākas Preces un tās netiek piegādātas vienlaicīgi, par to iepriekš brīdinot Klientu, tiek aprēķināta atsevišķa maksa par katru piegādi.
Pasūtījuma apmaksu Klients veic:
- ar bankas maksājumu karti
- ar pārskaitījumu uz Pārdevēja norādīto bankas kontu, (norādot pasūtījuma numuru)
- nomaksa ( Klix PayLater)
- Klientam ir jāveic apmaksa Pārdevējam 1 (vienas) darba dienas laikā.
- Pārdevējs apņemas piegādāt Klientam Preces, ievērojot Preču aprakstos norādītos piegādes termiņus. Ja preču piegāde kavējas neparedzētu un no Pārdevēja neatkarīgu un atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un saskaņot visus jautājumus par Preču piegādi.
- Gadījumos, kad Klients saņemot Preces, pamana, ka sūtījumā nav atbilstošās Preces vai Preces nav pareizā izmēra, krāsas vai citas neatbilstības, Klientam nekavējoties jāinformē Pārdevējs.
Atgriešanas noteikumi
- Preču apmaiņa, atgriešana un labojumi tiek veikti saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Latvijas Republikas Ministru kabineta reglamentējošiem Noteikumiem Nr. 255 "Par distances līgumu".
- Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli e-pastā: order@regatta.lv.
- Prece jāatgriež tās oriģināliepakojumā un pilnā komplektācijā.
- Klienta pienākums ir piecu dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar Preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs. Atgriežamās preces Pircējam jānogādā pēc adreses: Kr. Barona ielā 130, Rīgā un tām ir jābūt pilnā komplektācijā.
- Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja veicot darījumu. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriež 10 kalendāru dienu laikā no Preces atgriešanas brīža. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt Preces un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par Preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.
- Pārdevējs patur tiesības Klientam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja Prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts Preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
- Ja preci iegādājas Patērētājs (fiziska persona, kura iegādājas preci nolūkam, kas nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad Garantija ir spēkā 24 mēnešus (divus gadus) no Preces piegādes datuma saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
- Ja Preci iegādājas Juridiska persona (persona, kura iegādājas preci nolūkam, kas ir saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību) vai fiziska persona, kura veic saimniecisko darbību un Preci pērk ar mērķi lietot to saimnieciskajā darbībā, un Precei nav aizlieguma to izmantot saimnieciskai vai profesionālai darbībai, tad Pārdevējs nosaka 12 mēnešus Garantiju no Preces piegādes datuma.
Kad Garantija ir spēkā?
- Jebkura Garantija ir spēkā tikai tad, ja Pircējs var uzrādīt darījuma apliecinošu dokumentu (čeku vai pavadzīmi), un Pircējs Preci ir lietojis ievērojot Preces lietošanas instrukciju un rīkojies atbilstoši Garantijas noteikumiem.
Kad Garantija nav spēkā?
- Garantija nav attiecināma gadījumos, kad Preces bojājums vai defekts radies šādu iemeslu dēļ:
- Prece ir izmantota citiem mērķiem, nekā paredzējis ražotājs;
- Beidzies derīguma termiņš, kas norādīts uz Preces iepakojuma vai Precei pievienotas etiķetes;
- Iestājies dabīgais nolietojums (piemēram, bateriju resurss, akumulatori, apavu, cimdu un citu apģērbu nolietojums, utml.);
- Neatbilstību rašanās iemesls ir neatbilstoša Preces sagatavošana darbam vai ekspluatācija (tai skaitā mehāniski bojājumi), neievērojot Preces Ražotāja norādes Preces instrukcijā vai Preces aprakstā;
- Bojājumi no kritieniem, ja vien Preces Ražotājs nav tieši norādījis, ka Prece ir droša pret kritieniem;
- Veikts nesankcionēts remonts (piemēram, atvērts korpuss, izjauktas Preces detaļas, mehānismi u.tml.), ko Preces ikdienas ekspluatācijā nav paredzēts veikt, un to veikusi persona, kas nav Servisa pārstāvis;
- Nav veikta regulārā servisa apkope (precēm, kam tāda ir nepieciešama);
- Nav veikta savlaicīga nolietoto elementu nomaiņa, kas izraisījusi turpmākus Preces bojājumus;
- Prece bijusi pakļauta instrukcijā neparedzētai apkārtējās vides ietekmei (neatbilstoša temperatūra, mitrums, dabas stihijas - zibens, ugunsgrēks, plūdi u.c., un svešu priekšmetu - šķidrumu, kukaiņu u.c. objektu, nokļūšanai tās detaļās);
- Prece tika izmantota saimnieciskai vai profesionālai darbībai, bet šāda Preces lietošana nav norādīta Preces instrukcijā vai Preces aprakstā;
- Prece tika lietota jau pēc defekta vai bojājuma konstatēšanas un šādas Preces lietošana izraisījusi turpmākus defektus vai bojājumus;
- Prece ir jebkādā veidā pārveidota (piemēram, apģērbs ir pāršūts, jebkādi pārveidojumi).
Tiesības iesniegt sūdzības.
- Ja jums rodas kādi jautājumi par savu personas datu apstrādi, lūdzam sazināties ar SIA GARDS.
- Ja uzskatāt, ka mēs neatbilstoši VDAR apstrādājam jūsu personas datus, aicinām jūs sazināties ar SIA GARDS.
- Ja neesat apmierināti ar saņemto atbildi, jums ir tiesības iesniegt sūdzību pārraudzības iestādē - Datu valsts inspekcijā.
Nobeiguma noteikumi
Šie Noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.
Attiecībām, kas rodas uz šo Noteikumu pamata, tiek piemēroti Latvijas Republikā spēkā esošie piemērojamie tiesību akti.
Visas nesaskaņas, kas rodas sakarā ar šo Noteikumu izpildi, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos 20 (divdesmit) kalendāro dienu laikā, strīds tiek risināts Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
Ja Pircējs nepiekrīt Pārdevēja sagatavotajai un regattaoutlet.lv pārsūtītajai atbildei uz rakstisku Pircēja pretenziju, tad Pircējs (fiziska persona, patērētājs) savu pieprasījumu/sūdzību par regattaoutlet.lv iegādāto preci var iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram vai Patērētāju strīdu risināšanas komisijā (Brīvības iela 55, Rīga, LV 1010, e-pasts: pasts@ptac.gov.lv, tālr.: +371 65452554, vietnē www.ptac.gov.lv – vai aizpildīt pieprasījuma veidlapu vietnē Latvija.lv, vai SIP platformā https://ec.europa.eu/odr/.